lördag



Idag har jag inte fått mycket gjort, huvudvärken kom smygande på förmiddagen. Men efter 2 alvedon och en powernap så försvann den, skönt det. Hade egentligen planerat in en fika hos Lina men den får vi ta en annan dag.

På eftermiddagen var jag och sambon över på Norbergs marknad med Robin och Leon. Nordanvinden blåste, fjortistjejerna sprang runt i shorts och vi hade jackor på oss. Herregud vad glad jag är att man passerat det där stadiet. Vi köpte oss en varsin munk och gick en vända fram och tillbaka. Konstaterade att det inte var mycket vettigt att lägga pengarna på.


Känner mig inte helt hundra så resten av kvällen kommer spenderas i ryggläge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback