söndag

Tack för alla kommentarer om BB väskan!


En observant läsare
Johanna har upptäckt samma sak som jag. Ingen har svarat på när man bör packa väskan. Det är kanske olika från person till person, men kom igen när packade ni väskan? Stod den klar veckor innan BF eller blev det sista minuten packning, Tell me! :)

Igår när jag stod och målade spjälsängen (för hundrade gången) började jag fundera på om jag bara skulle köra skiten till tippen och köpa en ny ist, vore tusen gånger smidigare. Samtidigt som jag tycker det är lite kul att hålla på och måla. Vi får se, kanske jag drar över till Västerås, jag så jäkla sugen på att besöka nyöppnade Ikea.


Lördagskvällen spenderades med Lina, My, Leon, kina mat, skratt och tårar! Mycket trevlig kväll!


Nu är det hög tid att sätta på en kanna kaffe och väcka sambon som fortfarande sover...


Kommentarer
Linnea säger:

6 dagar innan Bf. På natten gick vattnet :p 5 dagar innan bf kom han :)

2011-04-17 | 10:55:03
Bloggadress: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Sofia säger:

Jag hade min väska packad med det viktigaste ca tre veckor innan beräknat.. sen under tiden så tillkom lite hela tiden.. Men en lista på allt som skulle med fanns där i, så att man, om det blev bråttom, skulle hinna se över om det var någonting som man måste ha med... :)

2011-04-17 | 11:04:14
Bloggadress: http://fidelido.blogg.se/
Anonym säger:

Glöm inte lypsyl man blir torr om läpparna vid allt flåsande & pustande & av lustgasen!!!Ca 2 veckor innan beräknad hade jag väskan packad plus att de blev lite i packat innan vi for in med sånt man kom på just då!

2011-04-17 | 22:52:05
Lina säger:

Jag har diskuterat med Robin och ingen av oss minns direkt när vi packade den. Vi minns att vi var sena iallafall. Sen måste jag säga att någon hade ju skrivit att tofflor är bra att ha med sig. ASBRA!! jag köpte billiga, fula (gick helt emot mina principer här) foppatofflor som jag pajsade runt i, sen slutade jag använda dom när jag kom på mig själv inne på ICA med dom på mig.. PINSAMT!!!! Och angående kläder (till bebis) och tvätt så ville jag inte visa upp världens finaste bebis i asfula landstinget-låne-kläder till släkt och vänner.. =) Thats just me!

2011-04-17 | 23:23:27
Bloggadress: http://luckyliniz.blogspot.com
Marte säger:

Jeg tror jeg pakka bagen to uker før termin. Hadde med meg to skift til bebisen, var litt usikker hvem jeg ville ha:)

tøfler må du absolutt huske på, det var veldig deilig å ha der. kjøpte med meg noen engangstruser fra apoteket også som jeg brukte de første dagene.



To uker før termin burde holde med å ha bagen klart.



:))

2011-04-18 | 16:55:02
Anonym säger:

tänk på att inte ta med för allt starkdoftande tvål för bebisen vill känna din egen doft jag använde oparfymerad tvål i början då jag ammade för att bebisen ska känna min lukt & ingen tvållukt!

2011-04-18 | 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback