Torsdag



Nu i efterhand är jag nöjd över att vi inte valde det skötbordet vi först tänkt oss, vi hade tänkt oss ett skötbord från ikea. Men sen när vi såg det live så vart vi lite besvikna. Det såg inte ut som hade hoppats. Så det blev ett från Brio i stället.

Super nöjd!


Det återstår dock mycket pyssel inne i blivande barnrummet innan det är helt klart att visas upp här i bloggen. Men det har jag tänkt att jag ska ordna med efter torsdag nästa vecka, då jag jobbat sista dagen på OKQ8 kundservice på vääääldigt länge! Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag längtade som en tok.


Kommentarer
Malin & Prinsessan säger:

Det där blir nog jättebra! Vi var också inne på ett från Ikea först men ändrade oss sedan, så nu har vi ett från Babyproffsen.

2011-04-14 | 21:04:52
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback