torsdag



Oj oj oj, vilken dag jag hade igår. Jag och Lina var till Västerås för att kolla in nybyggda IKEA och strosa runt lite på stan. Jätte trevlig dag men jag var fan helt slut i kroppen när jag kom hem igår.


Dagens planer är att packa BB väskan, bästa sambom började prata om den igår och tyckte den skulle packas så det var klart. Så det får bli dagens projekt. Ska ta och läsa igenom alla kommentererna och välja ut vad jag tror jag/vi kommer ha mest användning av :)
 
Sen hade jag tänkt besöka Lina för att kolla in nya myshörnan ( som hon handlade på ikea igår ) bild finns på hennes blogg ---> här








Kommentarer
Lina säger:

Hahaha! Fick Sambon panik igår när du ringt så många gånger så han tyckte det var dax att packa? =) Närå, skönt att ha det gjort! Beroende på vad klockan blir så kanske jag och Leon kommer till dig, vore skönt att komma ifrån huset ett tag! =)

2011-04-28 | 10:09:18
Bloggadress: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback