torsdag

Det är säkert någon som undrar hur projekt - måla spjälsäng går?

Det går faktiskt bra, blir bättre än jag trodde. Så innan helgen så är den nog färdigmålad, ska bara köpa en ny madrass till den så är allt klart. En sak till att strycka från listan.

Fick frågan här om dagen om vi var klara med "barnrummet", svaret är NEJ inte på långa vägar. Har tänkt ta tag i det där när jag går hem från jobbet. Då man har hela dagarna på sig att fixa och dona. Men jag ska erkänna att jag börjar känna mig stressad. Har vi allt man "behöver" ?  Hur vet man om man har allt man behöver?! :) Kanske känns bättre efter helgens planerade besök till Västerås, då följer skötbord, madrass till sängen och vagnen med hem + lite annat smått och gott!

Har vart hos bm idag, allt såg fin fint ut.

v.34 ( 33+4 )
SF: 33 cm
Hjärtslag: 135/minut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback