Badbollen

Okej, jag hade bestämmt med mig själv att när jag slutar jobba, då skulle jag tvätta kläder och sängkläder till Lillis. För att ha någonting att göra om dagarna när jag är hemma. Vad har jag nu gjort? Jo i helgen tvättade jag alla kläder och sängkläder. Så nu är dom nytvättade, vikta och redo för att användas.

Vad ska jag nu hitta på när jag går hem?
Haha precis som om det skulle vara ett problem att fylla dagarna med roliga saker.



Konstaterade att man är ju inte smal längre, herregud vilken tjockis jag är!

v. 36 (35+1)




Fick bli en svartvit bild den här gången så ni slipper se bristningarna... vågen sa även +11kg idag. Kul! Men sak samma, det och typ 10 kg till ska promeneras bort i sommar!


Överallt läser man att magen ska börja sjunka ner nu, vet i tusan om min gjort det. Den bara växer :)


Kommentarer
Lina säger:

du anar inte va skumt de känns dagen efter bebisen är ute. man tar på magen som inte är en badboll längre.. som är en deghög :p haha..



du har inte gått upp mycket du. inte som jag gjorde, haha.

2011-04-19 | 08:21:25
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback