Helgen som vart


Jag som gillar det här med att mobil blogga ( skicka mms till bloggen ) har lite abstinens idag då tre nätet ligger nere efter Dagmars påhälsning i natt. Så det får bli en snabb uppdatering. Jack och jag har vart ute i Vad hos mormor och morfar idag, Jack var inte sig själv. Gnäll och tårar, slutade med att vi fick åka hem. Han slocknade i bilen, så det blev pyjamas och välling lite tidigare än vanligt i kväll. Så vi får väl se hur morgonen blir ;)
Julhelgen har vart toppen med massa god mat, julklappar och trevligt sällskap. Jag undrar ju hur nästa jul kommer att bli då min familj som sagt " det blir inte så mycket julklappar till Jack i år då han är så liten " har gett Jack jätte mycket fint! Sen känner jag mig själv, jag kommer köpa på tok för mycket julklappar till sonen nästa år, hehe! Men det är väl det julen är till för? - mer julklappar åt barnen!!
I morgon ska vi träffa Anna, dricka lite kaffe och tjåla skit :) hehe

Kommentarer
veronica säger:

Tack så mycket :)

2011-12-27 | 08:24:31
Bloggadress: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback