Sjukstuga


Jack är förkyld stackarn, har vart 2 halv jobbiga nätter nu lör-mån. Han kommer inte riktigt till ro, blir arg/ledsen mitt i natten och fick han välja skulle han helst sova på mig. Vi har höjt upp huvudändan på sängen men det verkar inte hjälpa. Men men, det blir väl bättre med tiden. Just nu ligger han och sover så sött. Själv så dricker jag kaffe och läser tidningen. Rätt ok faktiskt.

Vilket jäkla väder det är ute, slaskigt som fasiken. Vi har nämligen här på morgonkvisten vart ner på lidl och handlat BRIO saker som Jack ska få i julklapp :) Jag hade tänkt ta en promenad men är inte så jäkla sugen i det här vädret. Kanske man kan ta sig ut efter lunch om det slutar regna.

Igår promenerade vi med Malin. Vart en långpromenad i kylan som avslutades med kaffe och kladdkaka här hemma. Det är man värd efter en långpromenad :) På eftermiddagen var vi hem till farmor och farfar ( Jack´s ) och åt underbart god mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback