trött


Herregud, jag är helt slut. Jack har bökat,gnällt,knorrat och skrattat om vartannat sedan 03:50 i morse.
Ingenting duger, han är så trött men vill inte sova.
Nu sover han sedan ett tag tillbaka och jag hoppas att han för sin egen skull sover några timmar nu.
Så det ska bli spännande och se hur det blir i natt, förhoppningsvis är vi tillbaka till normala rutiner.
Vilket för oss är att han äter sista målet runt 22 tiden och sedan sover till någonstans mellan 05-07 .
 
Jag vet att man inte ska klaga, för att det finns alltid någon som har det värre. Men när det har fungerat så bra tidigare så blir man ju lite bortskämd :)


Jack växer så det knakar, varje dag förundras man över hur fort tiden går. Det känns som det var förra veckan vi låg på Västerås BB med en nyfödd liten Jack.

Har fått lov att rensa ur garderoben och har plockat bort en hel del kläder som han inte längre han ha.
 Han kan fortfarande ha vissa byxor och några få bodys i storlek 56. Så nu är det storlek 62 som gäller. Jätte kul att vi äntligen kan börja använda de kläder som Jack fick av vänner och bekanta när han föddes. Vi bad om lite större storlekar än 50/56 just för att dom växer så fort, och hellre att kläderna är lite stora i början så man kan använda dom längre.

Jag skulle ju önska att jag hade kunnat skriva att jag har fått lov att köpa nya kläder för att allt var för stort. Men nejdå, mina 2-3kg som jag har kvar att gå ner verkar vara omöjliga att bli av med.
Fast iof så måste jag även erkänna att jag inte direkt anstränger mig för att bli av med dom.
Men nu jävlar, nu måste jag. Annars är jag rädd att jag börjar "acceptera"  dom, och det vill jag inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback