Ont i magen




I
 går kväll skrek Jack i över 1,5 timme innan han utmattad somnade i mina armar.
 
Behöver jag skriva att jag under tiden kände mig som världens sämsta mamma?
Det är hans mage som krånglar.
Vi ( jag och T ) får väl ha det på vårat samvete då vi glömde att köpa nya Minifom droppar till honom. Dropparna tog slut i lördags kväll. Så han var utan natten till söndag, hela söndagen och måndag förmiddag.
Vi har sedan någon vecka tillbaka gett honom både semperdroppar och Minifom och det verkar ha fungerat bra för hans lilla mage. Tills mamma och pappa glömer köpa nya när de gamla tar slut.

Ja, nya tag idag. Hoppas att den här kvällen blir bättre/lättare för honom.
Det är ju alltid på kvällarna ( 17-20 ) som det börjar, normalt så knölar han i kortare stunder. Och inte i 1,5 timme. Men man ska inte klaga, alla kan inte alltid vara på topp.


Annars så ska vi till BVC idag, dags att väga och mäta lilleman igen.
Gissar på att han gått upp en hel del, tycker det känns som det. Han är mer stadig nu än för bara 1 vecka sedan. För att inte tala om hur vaken han är. Nu kan han vara vaken i 1-3 timmar och när man pratar med honom så märker man att man får kontakt, vilket känns jätte roligt!


Efter BVC ska vi till Avesta, ska in på jobbet och skicka iväg ett papper till lönekontoret. Ska bli kul att säga hej till kollegorna på jobbet också.
Sedan hem till
Lina & Heidi för en "playdate" läs: jag och Lina ska snacka skit och gå en sväng på stan.






Kommentarer
Lina säger:

fyfan, det där jävla dåliga samvetet. finns det något värre? :(



men man får glömma. det är inte lätt att vara superfokuserad o tänka på allt när man är trött o inte får sova på nätterna. allt är ju så nytt. så man får glömma. men ja, man får dåligt samvete :(



men dåliga föräldrar, pyttsan, de är ni icke! :D ses sen!

2011-06-22 | 10:57:25
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback