21 maj 2011


Till Lillis

Då var dagen vi väntat och räknat ner till i 35 veckor här.
Dagen som i början kändes så långt borta, men som sista veckorna närmat sig med stormsteg.
Vi kan nog fortfarande inte förstå att den dagen då det enligt ultraljudet är sagt att du ska komma till oss är här. 
Vi har förstått att du trivs bra där inne i magen, men ingen skulle bli gladare än vi om du ville komma ut nu.
Du förstår att din mamma tycker att det här med vänta är det tråkigaste som finns!

Vi är så förväntansfulla att få träffa dig, se vem det är som har levt rövare där inne i 9 månader.
Och om det visar sig att du är en liten pojke som jag alltid trott, eller om din pappa har gissat rätt från början med att du är en liten tjej. 
Det vi önskar mest av allt är att du är frisk och kry.

Natten till idag har vart lugn, du har låtit mig sova hela natten. Vilket inte hör till vanligheterna, efter lite bökande där inne på morgonkvisten så somnade du om och gav mig sovmorgon till nästan 10.
Jag hoppas att du kommer hålla fast vid dessa rutiner även på utsidan ;)

Här hemma är allt klart för din nedkomst. Kläderna är tvättade, skötbordet är klart, vagnen är bäddad och sängen står redo för att flyttas in till oss.
Det är bara du som fattas nu.


KOM UT!


Kommentarer
Johanna säger:

Jag ryser!! :)

2011-05-21 | 19:34:37
Bloggadress: http://mjsl.blogg.se/
Anna säger:

Blir rörd när ja läser allt fint som du skrivit vännen :)ja håller tummarna för att lillis kommer ut snart :)

2011-05-21 | 20:42:12
Linnéa säger:

Lycka till när det är dags :) Det är underbart att få se vem som sparkat och härjat därinne :)

2011-05-21 | 22:32:26
Bloggadress: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Lina säger:

oh va spännande! :D tänker på dej o lillis varje dag ska du veta! :D

2011-05-22 | 12:34:41
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback