4 dagar



4 dagar

...fyra fjuttiga dagar tills Lillis är beräknad att komma till oss. Helt sjukt, jag kan inte riktigt beskriva känslan. Jag tror inte att varken jag eller sambon har fattat att h*n kan komma när som helst.

Ingen skulle vara gladare än jag om h*n ville komma ut till oss tidigare än lördag. Men jag är tveksam till att det blir så. Jag har ju själv gissat på att Lillis kommer den 22/5. Det är på söndag, en dag över tiden. Sambon däremot gissar på 27/5. Vi får helt enkelt se, hur som helst så ska det bli väldigt spännande och äntligen få möta den lilla krabaten som bökat runt där inne i magen i 9 månader.

 När jag fick reda på att jag var gravid så tänkte jag: 9 månader, fy fan det kommer gå så jävla långsamt!
Nu 9 månader senare så tänker jag : Vart fan tog tiden vägen?


Snart Lillis, snart





Dålig bild, Lillis rörde på huvudet precis när hon tog bilden


Kommentarer
Johanna säger:

Jag vet iaf vart mina 9 månader tagit vägen. De packades ihop till en dryg månad nu! Jag tror att er Lillis kommer 23e fast jag hoppas att den kommer imorn. :)

2011-05-18 | 15:52:25
Bloggadress: http://mjsl.blogg.se/
Malle säger:

Tänk att Lillis snart är här! :D Åh va roligt!



Jag satsar på att Lillis tittar ut 1 juni, jag är ju själv juni barn! Sorry för den! :D Haha.

2011-05-18 | 20:32:39
Bloggadress: http://malinbengtson.blogspot.coh
Lina säger:

känner mej jättenervis för din skull! :D haha.. oh va spännande! :D .. nästa ggn jag är höggravid 'ska' fan vara på våren / sommaren. eller, kanske inte sommaren då. drygt.. men vara höggravid med foglossning mitt i mörka skitvintern va fan inte kul. inte när man gick över 16 dagar. tiden gick såååå sakta. o man kunde inte göra ett skit. våren känns bättre! :D haha. ska säga det till ronnes pung nästa ggn.. :p måste planera! haha..

2011-05-19 | 07:38:08
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/
Lina säger:

.. o om jag får gissa, så tror jag att du föder i juni :p hehe.. 2-3..

2011-05-19 | 07:38:56
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback