helg


Fredag idag alltså. Måste erkänna att jag är lite förvirrad över vad det är för dag nu förtiden.

Sambon ska iväg och fiska i dag och i morgon, men han kommer hem över natten. Vilket uppskattas, inte för att jag tror att Lillis har tänkt komma ut innom närmaste tiden så känns det ändå tryggt att han är nykter och kommer hem. OM det skulle hända nått :)
Det där OM är mest önsketänkande! :)

Själv så ska jag spendera eftermiddagen med att vara hundvakt till svärföräldrarnas hund, blir inte någon långpromenad idag med tanke på hur det slutade sist. Hehe! men en lugn promenad här i området ska vi allt ge oss på. Kan vara skönt att komma ut en sväng även om jag vet att jag kommer få sota för det i morgon när foglossningen hälsar på igen.


Det suger i shoppningtarmen. Jag vill handla massa kläder till mig, och till Lillis.
MÅSTE hålla mig i skinnet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback