onsdag


Ett litet gnäll inlägg....


Ännu en natt där jag haft problem att sova, börjar ju bli en vana nu så egentligen borde jag inte orka bry mig. Men det är så konstigt att magen/livmodern/kroppen måste hålla på och "öva" på nätterna.

Senaste dagarna har jag kännt av lite förvärkar, inget allt för jobbigt än så länge. Dom kommer inte regelbundet utan lite när dom känner för det verkar det som :) Jag bara hoppas att det betyder att det inte är så länge kvar innan det är dags. Det är 10 dagar kvar till BF så än så länge kan jag väl inte gnälla.
Jag är nöjd om den vill komma ut i maj.

Annars är det väl som vanligt, värmen tar kol på mig. Jag önskar mig några dagar med regn och en temperatur på ca +10 grader så mina fötter och fingrar kan återfå sin normala form igen. Herregud vad dom sväller, framför allt på kvällarna. Det känns som om jag är konstant svettig/klibbig. Kunde jag så skulle jag stå i duschen hela tiden. Men det håller ju inte riktigt :)

Men hur som helst, försöker tänka att det inte är långt kvar nu. Så egentligen borde jag väl passa på att njuta av lugnet. För det kommer väl bli fullt upp så fort Lillis bestämmer sig för att komma ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback