tisdag


Har precis sagt hejdå till Anna och Ebba som vart här en sväng nu på morgonen. Mycket trevligt, hon växer så det knakar lilla fröken. Jack har precis somnat och jag ska försöka sminka mig pigg då vi ska luncha med Sarah och Freja lite senare.

Igår eftermiddag var vi till öppis med Anna och barnen. Jack höll sig nöjd och låg snällt på golvet och lekte.  Börjar dock fundera på om alla intryck gör att han sover dåligt på nätterna. Det är ofta när vi vart iväg och gjort nått som han sover sämmre på nätterna. Exempel när vi var till Västerås i lördags och igår efter öppis. Kan det verkligen vara så? och vad gör man åt det, jag kan ju inte bara vara hemma om dagarna?!
 Eller så är det en tillfällighet.



Just ja, jag har ju helt glömt av att visa er kläderna Jack fick av Karina när vi var och hälsade på i Norge.
Han fick även en dreglis, men den hittade jag ingen bild på + att den är i tvätten nu :)
Älskar att tröjan har duffelknappar! Så söt!



Kommentarer
Lina säger:

Du har en overall här oxå!

2011-10-11 | 13:22:28
Bloggadress: http://luckyliniz.blogspot.com
Lina säger:

så söt kofta!!!

2011-10-12 | 11:12:22
Bloggadress: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback