en snabb uppdatering



Har vart lite dålig på att uppdatera här märker jag. Men jag skyller på att jag helt enkelt inte har haft lust.

I fredags var vi förbi BVC en snabbis, passade på att väga och mäta Jack. 7685g och 70,2cm! Jag tror han satsar på att bli världens längsta, herregud nu får det gärna stanna av ett tag. 

 Vi åkte sedan vidare och lunchade med mormor, för att sedan hälsa på gammelmormor. Trevligt!
Kvällen spenderades hemma med god mat och mys i soffan. Det vart potatisgratäng och ryggbiff.
Mycket gott kött, så det kommer vi köpa fler gånger!

Lördagen spenderade vi i Västerås på Erikslund, herregud vad affärer och folk! 
Väl där mötte upp Henka, Sarah och Freja. Jag var på jakt efter pyjamas till Jack, men fan vad dåligt utbud det var. Tillslut hittade jag 2 st inne på cubus som fick följa med hem. Ja, det var allt jag köpte. Vart lite på ikea också, vi passade på att köpa lite skålar, nattlampa, blommor och en korg att ha Jacks leksaker i. Jag hatar när dom är utsprida över hela huset!

Idag har vi ( läs Thomas ) fått in/upp sista veden. Jag och Jack har vart ner och firat Anna som fyllde 25 igår.

I veckan som kommer har vi en del planerat. På onsdag ska jag, Jack, Linda och Moe på informationsträff för babysim i Avesta. Vad har jag gett mig in på?! Jag ska visa mig i bikini, herregud. Ångesten är total, men jag gör det för Jacks skull. Han älskar att bada så jag får bara kommer över ångesten. Vikten och extra fettet på kroppen skiter jag i, det är bristningarna som jag mår mest dåligt av... Jävla skit
Kanske ska passa på att besöka jobbet också, men vi får se. På fredag ska vi ut till sjöhagen och hälsa på Cia och lilla vovven. Sambon ska iväg på fisketur fredag/lördag så vi blir ensamma här hemma.
Någon som vill lördagsfika?!


Ett tråkigt bildlöst inlägg, kommer en mms bild. Orkar inte överföra bilden till datorn... hehe! 


Kommentarer
Lina säger:

Vi hänger väl på fredag på min födelsedag? =)

2011-10-09 | 21:34:01
Bloggadress: http://luckyliniz.blogspot.com
Malle säger:

Jag vill lördagsfika! :) Men jag jobbar till 2!

2011-10-10 | 19:49:33
Bloggadress: http://malinbengtson.blogspot.coh
Malle säger:

As bra. Jag kan ju titta förbi er annars vid två då jag slutat? :)

2011-10-10 | 21:47:59
Bloggadress: http://malinbengtson.blogspot.coh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback