Aj aj aj

Jaha... Här ligger jag klarvaken i sängen. Kan inte sova, hur jag än vrider och vänder så kommer jag inte till ro. Har nån jäkla nerv i kläm bak i ryggen/ryggslutet. Gör så jäkla ont att jag håller på och smälla av i mellan åt :/ Jag kände av det redan igår, men då försvann det under förmiddagen. Idag har det hållit i sig HELA dagen. Trodde bara jag var stel i morse så jag tänkte att en promenad skulle göra susen. Det gjorde det nog bara värre. För efter lunch kunde jag inte ens lyfta upp Jack ur sängen för att det gjorde så ont. Hoppas på att vakna upp utan värk i morgon!


Kommentarer
Sirkka Hautajärvi säger:

Kära söta du! Det här är inte alls bra. Jag om någon vet hur jobbigt det är. Sök hjälp om du inte blir bra på några dagar. Kram moster Sirkka

2012-08-05 | 07:05:53
lina säger:

är det bättre idag?

2012-08-06 | 19:29:12
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback