Dagen i från helvetet.

Ber om ursäkt för min frånvaro. Men igår var jag mer död än levande. Fy, helt utslagen. Det vart en tidig kväll igår, somnade på en gång trotts att jag sovit totalt 5 timmar under dagen. Vaknade upp som en ny människa i morse. Jo visst var jag lite seg i kolan och ont i halsen, men hundra gånger bättre än igår. Orkade till och med ta mig till affären, men efter det var jag helt slut. Så det blev skräp middag... dåligt av mig, men gott!
Igår skulle vi ha vart och firat bästa Freja, men eftersom att Jack inte är frisk än och jag blev dålig så fick vi lov att skippa det. Hade gärnat vela besöka dom i morgon men tror det är bättre att vänta tills Jack är helt fri från sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback