Fredag - igen

Fredag hela veckan eller hur var det nu? Jack är fortfarande sjuk, svårt att säga om det blir nå bättre. Febern har nog hållt sig borta idag. Kanske en liten febersväng på förmiddagen men annars lugnt. Men hans humör och ork har väl inte direkt vart på topp idag. Förmiddagen, lunch och en sväng på eftermiddagen roade han sig med att skrika. HELA tiden kändes det som. Vägrar ta medicinen och mitt tålamod sattes verkligen på prov. Ett tag kastade jag in handduken. Satt bara och tomstirrade när han skrek. Vad ska jag göra liksom?! Ingenting duger... Efter att han äntligen åt lite mat vid halv 2 så blev han sig själv igen. Frukosten kl 9 bestod av en liten liten bit smörgås... Thats it. Sedan ingenting förns halv 2.
När sambon kom hem från jobbet åkte jag och grannfrun ( Linda ) upp på stan. En fika på vallo, besök på div affärer och en sväng på Apoteket för ytterligare en kräm att smörja Jack med så åkte jag hem. Energi ingång var återställd efter dagens skrikande. Middagen blev fläskfilégryta, så jävla gott att jag måste lägga upp en bild på den hehe :)
Den som är intresserad av recept får hojta till!
Nu äre god natt!


Kommentarer
Sarah säger:

Ja! Recept! Jag älskar grytor!

2012-08-11 | 10:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback