Lite blandat

 
 
Det har vart lite dåligt med inlägg här sista tiden, men har vart fullt upp med inskolning på dagis och massa annat.
Inskolningen går bra, han vart lite ledsen tidigare i veckan när jag lämnade honom. Men igår och idag hade det gått jätte bra. Skönt det. Det är ju trotts allt inte långt kvar innan jag börjar jobba och han ska vara där måndag till fredag. I morgon ska han vara där 9-12 och äta lunch för första gången, hehe. Ska bli intressant och höra hur det gick.
 
I morgon kommer även vår nya soffa,tvbänk och soffbord. Äntligen! Som vi har längtat. Känns som om man äntligen kommer kunna börja fixa i vardagsrummet. Jag har tänkt sy klart gardinerna i helgen, men dom kan tyvärr inte sättas upp förens jag har vart till ikea och köpt en konsoll till gardinstången, det fattades naturligvis en...
 
 
Idag beställde vi äntligen en dagisväska till Jack, har velat lite över vilken vi skulle ha.
Men det blev tillslut en Skip Hop. Skit söt!  
 

Kommentarer
lina säger:

oh fina väskan! :D den eller grodan tror jag att jag köper om jag får en pojk! :D

2012-08-25 | 09:54:29
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback