T.R.Ö.T.T var ordet

img_5078 (MMS)

Klockan är strax efter 8 och jag ligger i soffan. Är så trött att ögonen går i kors. Jack vaknade strax före halv 6 och vägrade sedan att somna om. Skrik,gnäll och många krokodiltårar senare så fick jag lov att gå upp. Nu är vi vakna i mörkret, jag har bara tänt en lampa i huset, i hopp om att Jack skulle tycka att det var tråkigt att vara vaken... Meeen inte direkt så han bryr sig, han kryper runt på golvet, leker med sina leksaker och pratar med sig själv. Det händer så mycket nu om dagarna, känns som att han lär sig något nytt varje dag. Jag vet att man inte ska klaga, men när jag ser hur trött han är, men ändå vägrar sova då kan man ju inte låta bli att undra varför. Sambon var vaken och kollade på hockey i natt så han kommer väl sova ett tag till, får se om vi åker ut till Vad och hälsar på mormor och morfar lite senare idag. Annars är dagen oplanerad, i kväll blir det tacogratäng. Mums jag längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback