TGIF


Eller något i den stilen?
Febern höll i sig hela dagen igår, och hela natten. Ett tag var den uppe på 39,5. Usch jag hatar feber! I natt har han sovit oroligt, vet inte hur många gånger jag vart in till honom. Tappade räkningen någon gång efter kl 02. Nu sover han iaf, jag är
Jag ligger och lyssnar på hantverkarna som håller på i köket. Idag blir allt klart, det som kanske måste vänta tills nästa vecka är rörmokaren. Dom är tydligen lediga idag, pga röd dag i morgon. Men kanske dom skulle lyckas lösa det ändå.

Så efter att dom är klara så är det "bara" tapetseringen och lite lite målande kvar. Sedan är det helt klart! Skaplig förvandling rummet gått igenom. Ni ska få se ordentliga före och efter bilder sedan.

Vi hörs senare under dagen vänner.
Trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback