Jag överlevde!

Så var första dagen gjord. Gick oförskämt bra, lite tragiskt att man efter ca 10 minuters knappande så var det som om man aldrig hade vart hemma. Haha!

Det hade även gått bra på dagis för Jack, det serverades hans favoritmat till lunch ( spagetti & köttfärssås ) så han hade tryckt i sig 3 portioner :) men var lite seg efter vilan, när jag kom hem från jobbet visade det sig att han hade feber. 39.1 visade termometern nu innan läggdags. Så Jack får vara hemma med pappa i morgon. Jag känner inte att jag vill börja med att ta vab. Får se hur han mår mot slutet av veckan om jag kanske får byta av Thomas. Men hoppas att det bara är nå tänder som spökar så han kan gå till dagis på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback