Sjukstuga... Igen


Jaha, då var det dags igen. Jacks feber kom som ett brev på posten idag. Vi var ju som jag skrev tidigare bjudna på mat hos farmor och farfar. Väl där så var Jack inte sig själv, det gnälldes,grinades och han var allmänt missnöjd. Vi började misstänka feber då han var varmare än vanligt. Jorå, när vi kom hem visade termometern 38grader. Sedan steg den bara, jag lite Ipren innan jag la honom för kvällen.
Kollade till honom för ca 30 min sedan och då var den uppe i 38.4 igen... Super ledsen kille. Efter lite mys i soffan så har han äntligen somnat om. Hoppas att han kommer få sova hela natten och vakna upp piggare i morgon. Men det verkar inte bättre än att jag får börja veckan med vab. Men är han inte frisk så är han inte. Vi får vara hemma och mysa oss friska helt enkelt.

Nu ska jag kolla klart på mitt inspelade Bones avsnitt sedan är det god natt även för mig.


Kommentarer
Lina säger:

Fina Jack!!

2012-10-01 | 04:38:25
Bloggadress: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback