fredag



20 maj, en dag kvar till BF.

Försöker att inte tänka på det, men vem försöker jag lura. Det är väl det enda jag tänker på.  
I morgon är det dagen D, dagen då Lillis ska se dagensljus enligt UL.
Vet i tusan om det kommer att bli så, jag tror inte h*n kommer vara så punktlig.
Ingen skulle bli gladare än jag om det blev så, men jag ställer in mig på att gå över.


Började dagen med en välförtjänt sovmorgon, behövdes eftersom jag sover så jäkla dåligt på nätterna.
Efter frukosten bestämde jag mig för att det nog fasiken vad dags för en promenad ( allt för att försöka få ut Lillis som trivs för bra där inne i magen ) Så med bestämda steg och stenhård mage tog jag mig runt vid vattentornet och tillbaka igen. Med en kaffepause hos svärmor, behöver jag skriva att jag var helt slut när jag kom hem igen? Foglossningen har aldrig vart värre, och det känns som om hela kroppens innehåll ska "ramla ut" så fort jag rör mig. Men det är bara att gilla läget, ondare kommer jag ha när det väl är dags.

När sambon kom hem från jobbet så vart det en mjukglass på risbrogrillen. Gott! 
Nu sitter jag proppmätt i soffan efter middagen. Blev grillat vi gjorde egna grillspett och egen klyftpotatis.


Nej, lite fruktsallad på det här så man blir ändå mer proppmätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback