lördag

Underbara lördag. Solen skiner, fåglarna kvittrar och vi har fått massa gjort här hemma under förmiddagen.
Bästa sambom har krattat i trädgården, klippt lite buskar och tvättat av altanen.
Jag satt under tiden i solen med en kopp kaffe - life is good! :)
Hjälpte faktiskt till att sopa av altanen och drog en sväng med dammsugaren här inne. Har en laddning tvätt i tvättmaskinen som ska få torka ute under eftermiddagen. Älska våren!!


Nu är jag mätt i magen efter premiär grillningen.
Helt otroligt att det kan smaka så mycket godare när man grillar maten!
Lite mer fix här hemma sedan ner till Anna på en kopp kaffe, innan det ska jag in och köpa lite tulpaner, dom jag köpte förra lördagen gav upp igår. Tulpaner är vardagslyx för mig nu under våren!


'3218176946_7bb7767087_z_large


Kommentarer
Becca säger:

men vadå, premiärgrillningen var ju igår ;)

2011-04-16 | 15:49:47
Bloggadress: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback