regn regn och åter regn



Men vilket jäkla pissväder det är ute då! Typiskt, jag som hade tänkt ta en promenad ner på stan. Måste handla lite smått. Men det verkar som att vi får ta bilen. För jag har verkligen ingen lust att gå ner i regnet. Hoppas att mitt paket från h&m kommer idag. Väntar även på en tradera vinst :)

Är ju rätt avundsjuk på fam. Gullblom som i detta nu sitter på ett plan ner till Turiket. Åh jag VILL också!! :)


Nej roligare inlägg än så här blir det inte just nu.
Jack ligger på golvet och äter på sin elefant, jag dricker kaffe och kollar tradera.
Jag är fast i tradera träsket igen... på både gott och ont. Men det är ju så jävla roligt, och billigt!!!! :)


update:
En posetiv grej så här en regnig onsdag.
Jag kommer i mina jeans, ja inte gravid jeansen utan dom jag hade innan jag blev gravid.
Ja, jag är överlycklig! :)


Kommentarer
Marie säger:

Tradera är bra grejer:)

2011-09-07 | 10:43:20
Bloggadress: http://giftblomberg.blogspot.com
Becca säger:

Nej guud, gick inte all in på långa vägar:) första gången jag kollade varukorgen var det 34 stycken men efter att ha ransakat med mig själv, tagit bort , lagt till igen , tagit bort igen osv.. Så var jag nere på 15 st, godkänt tyckte jag( sen såg jag att jag var 18 spänn från fraktfritt så då tog jag en till:P)



Grattis till jeanssuccen:)

2011-09-07 | 14:39:28
Bloggadress: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback