.

Jaha, då var väl BB väskan så gott som färdigpackad, så nu är Lillis välkommen att titta ut när h*n känner för det. Vi ska komplitera med lite små saker sedan är den helt redo för att följa med på äventyr.
 Men börjar ju mer och mer tro att det kommer ta ett tag...

Jag mår oförskämt bra, visst jag känner av foglossningen men det är bara att gilla läget. Men utöver det har jag inte mycket att klaga på. Ingenting som skulle kunna vara ett tecken på att en förlossning är nära, tror jag iaf. Har vaknat några gånger de senaste nätterna av att det värker/stramar i nedre delen av livmodern, det är inte som sammandragningar, vet inte hur jag ska förklara det. Men om jag byter ställning, tex lägger mig på höger sida ist för vänster så släpper det. Någon som har någon idé på vad det kan vara?


Ska till bm 4/5 får se om Lillis har behagat fixera sig tills dess, h*n har legat med huvudet ner sedan vecka 28 men sist jag var hos bm så var huvudet fortfarande "rörligt" som hon kallade det. Sedan skulle vi tillsammans skriva en sammanfattning om min graviditet. Gissar att hon skriver vad hon har upplevt och jag får säga om hon ska skriva dit någonting mer. Ska även få med mig sista blodgrupperingskortet så det kan placeras tillsammans med de andra papperen som ska med till förlossningen då det är dags. Helt otroligt hur kort tid det är kvar, jag tyckte nyss det var 15 veckor kvar och nu är det helt plötsligt bara 3 veckor kvar till BF. Sen får vi se om Lillis behagar komma ut i tid eller om h*n låter oss vänta...


Det var någon som frågade vad jag tror Lillis är, jag har hela tiden sagt att Lillis är en kille.
Sambon tror att det är en tjej där inne. Så det ska bli spännande och se vem som har rätt.
Det spelar absolut ingen roll om det är en tjej eller kille, det enda som är viktigt är att den är frisk och kry.


Nej nu ska jag kolla om chokladbollarna blev bra :)


Kommentarer
Becca säger:

Gör en lista ra med va du packat ner:)

2011-04-29 | 08:35:54
Bloggadress: http://reberecca.blogg.se/
Killmamman säger:

spännande att det inte är så lång tid kvar... :) jag har 26 dagar kvar idag, känns helt overkligt! bra också att ha väskan packad så att det bara är att åka sen!

2011-05-01 | 08:49:09
Bloggadress: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback