Måndag

Ännu en ledig dag med strålande väder. Dagen började med kaffe och glass hos Gullbloms, glassen var dock något av en besvikelse. Persikoglass som mest smakade äppelmos? Äppelmos i sig är ju super gott, men när persika smakar det är det någonting som gått snett.

Annars då? Har halsbränna från helvetet, jag fattar inte vad som hänt. Brukar kunna ha halsbränna på kvällarna men den brukar aldrig hälsa på under dagtid. Men idag har den vart närvarande till och från sedan i morse. S U C K! Visst det finns alltid dom som har det värre, men halsbränna är fan irriterande.
Det enda som hjälper är kallt vatten.

Igår kväll var Carro förbi med lilla Ebba, jätte trevligt att träffa dom.
Längta efter Lillis känslorna vart ju bara ännu större efter det besöket :)
 Men nu är det inte långt kvar, 26 dagar kvar till BF. Galet! 




Lunchen idag blev grillat - mums!


Kommentarer
Johanna säger:

Har du provat gaviscon mot halsbrännan? Skitäckligt men det funkar fruktansvärt bra. 26 dagar.. Det är ju som en vecka ungefär!

2011-04-25 | 19:12:26
Bloggadress: http://mjsl.blogg.se/
Johanna säger:

Jag har 38 dagar kvar. Känns som en evighet! Fast iofs så var det nyss 100 dagar kvar. :)

2011-04-25 | 19:58:16
Bloggadress: http://mjsl.blogg.se/
Becca säger:

SHIT...26 dar..och jag som tyckte att mina 13 veckor kändes som en sekund... :D

2011-04-26 | 03:37:49
Bloggadress: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback