måndag

Solen fortsätter göra mig glad med sin närvaro, gud så underbart det är att våren äntligen är här!

Kul att så många har kommenterat angående vad som borde följa med i BB väskan! :)


Igår var vi hundvakt åt svärföräldrarnas hund, jag hade bestämmt mig för att vi skulle ta en stillsam promenad alla tre ( jag, sambon och hunden ). Började jätte bra, skönt att komma ut röra sig lite. Efter ca 10 min började jag känna av foglossningen och vi sänkte farten. 10 minuter senare hade jag sammandragningar HELA tiden och värk down stairs. Inte skönt. Slutade med att snälla Anna fick lov att möta upp oss och köra hem mig. Stackars sambon fick snällt gå hem själv med hunden. Så igår kväll var jag helt slut, insåg dock en sak:

- Om det gjorde så ont i igår, hur fan ont kommer det inte att göra när Lillis ska ut!? OMG

Tillbringade resten av kvällen i soffan, tröck i mig en hel färsk ananas. Shit vad gott det är med fäsk ananas!
 Kall ska den vara också, mums!


Idag fick vi finbesök på jobbet Lina och söta Heidi kom förbi! Vi bestämmde att nästa gång vi ska ses så har Lillis sett dagens ljus. Tiden går så fort, jag tycker nyss jag fick reda på att jag var gravid och nu är det bara ca 4 veckor kvar innan det är dags för vildingen där inne att komma ut. Det får mig att inse hur snabbt dessa 15 månader jag ska vara mamma ledig kommer gå. ÅNGEST



Kommentarer
Lina säger:

jaaaa :D du o anna får komma o hälsa på mej o heidi. fast de dröjer väl tills annas ploppat ut. så kom du före! :D haha.. nawh, va gullig du är som skriver om mej! :D

2011-04-18 | 18:06:56
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback