Söndag?

Herregud jag är så dagvill nu när det vart långledigt. Hade söndagsångest i går kväll fast det bra var lördag. Så i morse när jag vaknade och insåg att det var söndag så vart det genast bättre. Och det fortsatta att bli bätte när jag insåg att det inte längre spelar någon roll vad det är för dag eftersom jag inte ska tillbaka till jobbet på väääääldigt länge!! :) U N D E R B A R T!

Om jag skulle sammanfatta helgen så skulle det bli: trevliga människor, god mat, massa fika, fint väder och solbränna.

Igår vart det en sväng till hembyggdsgården för förmiddagsfika med Anna och Samuel, mycket trevligt. Sedan kom familjen Svensson/Lund och det vart en glass till. Solen visade sig från sin bästa sida och jag lyckades få med mig en bondbränna hem.  Eftermiddagen spenderades hos mina föräldrar där mamma bjöd på påskmat. Trött som tusan efter många timmar i solen så slocknade jag mellan 19-20 vaknade upp med halsbrännan från helvetet. F Y vad jag hatar halsbränna, den kommer jag inte att sakna efter Lillis är ute. Senare på kvällen kom bästa sambon hem från kryssningen med parfym och godis. En perfekt avslutning på dagen.

Idag har vi vart ut och firat min mamma som fyllde år förra helgen, det bjöds på tårta och fika...
Sen tillbaka till stan och förbi Henke och Sofia för att träffa nya familjemedlemmen Sebastian, skit söt. Kan inte förstå att jag har en sån liten en i magen, och då är ändå Sebastian ca 8 veckor.

Nu längtar jag ändå mer efter Lillis !
 

Tråkigt inlägg utan bilder, får bli skärpning till veckan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback