tisdag



Idag har Jack fått inviga sittdelen till vagnen. Stora killen! Han sitter inte, utan jag vek ihop ett av hans täcken och la i botten. Så han ligger ner, men med huvudet lite högre än tidigare. Anledningen till detta var att jag, Jack och Anna skulle över till Avesta för att kika lite i affärer. Det tillhör ju inte Jacks favorit sysselsättningar direkt. Tror det är för att han inte ser någontnig mer än insidan av vagnen. Men det gick jätte bra, så den lösningen kommer vi att använda mer. Han kommer snart att få lov att byta till sittdelen ändå, han är så jäkla lång att han snart inte kan använda city korgen nå mer. Lite trist är det faktiskt, samtdigt som det känns som en helt ny vagn ( vi har inte samma färger på city korgen och sittdelen )





Så här nöjd blev han



Jag har även vart till tandläkaren idag, 2040kr fattigare.... suck!
Eftersom Thomas har börjat jobba så fick Lina äran att se efter Jack. Det gick bra, skönt :)




Kommentarer
Lina säger:

Ja! Han var jättesnäll så jag och Lein är gärna barnvakt igen! =)

2011-08-16 | 21:04:19
Bloggadress: http://luckyliniz.blogspot.com
rebecca säger:

Fin blogg! Allt bra? :)



2011-08-16 | 21:07:48
Bloggadress: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback