Irriterad

Fan vad irriterad jag blev nu då.


Jäkla säljare på tradera alltså! Jag vann en auktion, skickar ett mail och informerar att jag har överfört pengar till honom. Då får jag ett långt gnäll mail tillbaka om hur jävla sjukt det är att han inte fick mer för auktionen, att den borde ha gått för såå mycket mer, att han blir diskrimenerad osv osv...

Jag skrev tillbaka och ifrågasatte varför han ens skickade det där mailet till mig. Det är ju upp till säljaren att se till att sätta reservationspris om man inte vill sälja det till vilket pris som helst.

Då får jag ett svar - "Tack för omtanken och ordvalet" ehhh... va?!


Åh, hur blåst får man bli?!


Så nog om det, äntligen fredag idag.
 Även om det känns som det är fredag hela veckan nu när man är hemma hela dagarna :)
Igår var vi förbi hos Lina med en liten  -HoppasAttDuMårBättreSnart blomma. Hon verkade gilla den.
Stackars människa, jag tycker så synd om henne. Det borde inte vara tillåtet att må så dåligt när man är gravid. Att vara gravid ska ju vara mysigt och inte som för henne, Konstant illamående och kräkningar.
Hoppas att du blir bättre snart!!!! 

Idag har vi vart på öppis med Sarah,Freja,Linda och Moe.
Jack var lite gnällig där på slutet, trött som tusan då han tyckte att han inte behövde sova nått mer efter han vaknat och fått mat 06.15. Behöver jag skriva att han slocknade i bilen på vägen hem? hehe!
På eftermiddagen var vi ut en sväng, jag skottade snö ( jävla blötsnö att väga mycket ) Jack satt i vagnen och övervakade arbetet och tittade på all snö. Måste nog inhandlas en pulka åt honom, tror han skulle gilla det.


I kväll vankas det skräpmat, hämtpizza står på menyn - gött!







Kommentarer
Johanna säger:

Sv: jag har hört att när de börjar gunga sådär så händer det när som helst! :)

Jag hoppas att det dröjer liiiite till innan Sigge kommer på hur man gör för jag antar att det där trasiga uttaget i hallen inte lär bli lagat i första taget.. Det har ju funkat att ha det så sen förra sommaren! Karlar!!!

2011-12-10 | 07:09:15
Bloggadress: http://mjsl.blogg.se/
Lina säger:

jag har ibland fått mindre än vad jag trodde. satt ut ett lågt utropspris. o sen inte fått så många bud. men har aldrig tjurat sådär. jag har skickat iväg varorna ändå o tänkt "jaja, där lärde jag mej en läxa".. :) vilken nolla!

2011-12-11 | 16:00:57
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/
Lina säger:

Vilken jävla looser:(

2011-12-11 | 22:26:39
Bloggadress: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback