det här med att krypa

Just ja, har glömt att informera er om att traderavinsten från säljaren jag bloggade om här om dagen dök upp. Helt otroligt, jag trodde inte jag skulle få se den. Så det var ju nice.

Fredag igen, helt sjukt vad veckorna går fort. Sitter här med en kopp kaffe i handen och tittar på sonen som är lite smått irriterad över att han inte får ihop kordinationen till att krypa. När benen vill sammarbeta då vägrar armarna och tvärtom. Han blir så arg stackarn, men snart får han nog ihop det :)
Helgen är i stortsett oplanerad, sambon ska ut på lördag. Jag tänkte försöka komma iväg till Avesta eller Ludvika för att köpa de sista julklapparna. Lite svårt är det när folk inte önskar sig någonting... Sedan blir det säkert ett besök ute i Vad hos mina föräldrar, vi lär väl planera lite inför julafton. Vem som ska köpa/göra vad.

Vi har valt att dela upp julafton. Vilket innebär att vi på förmiddagen kommer att vara hemma hos Jacks farmor och farfar tillsammans med kusin Freja och hennes föräldrar. För att sedan åka vidare till mina föräldrar där vi spenderar eftermiddagen. Gissar på att det kommer bli en rätt tidig kväll eftersom Jack gärna vill sova vid 19. Men rätt skönt det med, då kan man lata sig i soffan och trycka i sig godis som man dagen efter kommer att ångra hehe.

Nej, nu är det dags för sonen att sova förmiddag eller borde man egentligen kalla det för morgonvilan? :)

Återkommer kanske senare, om jag hittar nått kul att blogga om.





Kommentarer
Lina säger:

vad var det du vann på Tradera?visa!

2011-12-18 | 16:38:13
Bloggadress: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback