Så skönt att det blev lite svalare nu på eftermiddagen. Jag ska erkänna att jag hoppades på regn idag, behövs efter dessa varma dagar. Jag lyckades bränna mig rätt rejält i onsdags. Satt med ryggen mot solen när jag och Anna drack kaffe, inte så skönt när man skulle sova vill jag lova.

Sitter ute på altanen just nu, Jack sover fortfarande. Tror att han somnade vid 11 tiden. Han tycker nog precis som en annan att det är skönt att det börjar bli svalare ute.

Jag har precis skickat iväg en hög med bilder för framkallning. Köpte 2 st album på Åhlens igår som jag började fylla med bilder på magen och sen bilder på Jack från de första veckorna. Nu i den här beställningen vart det lite mer "vakna" bilder eftersom han de senaste veckorna har börjat vara mer vaken om dagarna.

Det är så roligt när man pratar med honom och han flinar eller pratar tillbaka på sitt sätt. Gullunge!







Mamma & pappas gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback