BF+1


Jaha, man kan väl säga att 21 maj kom och passerades utan att Lillis ville titta ut.
Men det är bara att försöka hålla humöret på topp. Idag är ju dagen då jag har gissat att h*n ska komma ut. Känns ju inte direkt som om jag kommer få rätt, hehe!

Solen skiner och temperaturen är helt okej. Synd bara att det blåser.

Har precis sagt hejdå till Anna som vart förbi på en fika.
Dags att hoppa in i duschen och försöka bli en människa, konstaterade att jag fan såg ut som en trashig blivande morsa när jag passerade spegeln. Till mitt försvar så har jag inte vart utanför dörren idag.
Planen var egentligen att åka ut till morsan, men det får bli morgondagens projekt.
I stället följer jag med sambon till Norberg för att kolla på innebandy...
Kanske tristessen av det får Lillis att vilja titta ut ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback