BF+2



BF+2 idag

Dagen började med att besök hos barnmorskan, hon kollade allt det vanliga.
Blodtryck, hjärtljuden och Sf måttet. Allt såg bara fint ut.

Efter att jag utryckt min frustration över att Lillis är kvar i magen så erbjöd hon sig att göra en hinnsvepning.
Var ju inte det skönaste jag vart med om, men vi håller tummarna för att det hjälper till att få igång det. 
 
Nästa tid hos barnmorskan är nu på fredag 27/5.
Jag hoppas verkligen inte att jag behöver gå dit, då vill jag att Lillis är ute!


Kommentarer
Lina säger:

jaha, ojdå.läste nog lite fort :p eller inte alls? haha..



hur känns de me magen? några känningar? slempropp som gått? :p haha.. vilken fråga. men vafan.. de är ju ett tecken på att det är på G iaf..

2011-05-23 | 16:46:13
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback