måndag


Måndag.


Då var det dags för ännu en vecka, gud tiden går så himla fort! Dagarna bara rinner förbi, och inte mig emot. Det betyder att det snart är dags för första mötet med Lillis!

Har inte gjort mycke vettigt idag heller, tog en välförtjänt sovmorgon efter jag kört sambon till jobbet 06:30 i morse. Sedan vart det en mjukglass ( ett måste med glass när det är varmt ) följt av en sväng till morsan för kaffe och macka.

Just nu sitter jag på altanen i skuggan och njuter av att inte svettas, fy jag blir svettig av allting just nu. Det är någonting jag inte kommer att sakna den dagen Lillis beslutar sig för att titta ut. Jag vet att det inte kommer försvinna på en gång, men vetskapen om att det blir bättre gör det hela lite enklare.

Köpte ananas idag... igen. Jag är fan besatt av färsk ananas.
Tro nu inte att jag äter det för att jag tror det kan driva ut Lillis. Jag äter det enbart för att det är så S J U K T gott. Just nu skulle jag kunna leva på färsk ananas, kall ska den vara också. MUMS!

I morgon blir det en sväng till Björsbo handelsträdgård för att köpa lite blommor till trädgården. Lina och Leon skulle med, trevligt!


Kommentarer
Malin & Prinsessan säger:

Mjukglass är ju bara SÅ gott i denna värme :) Annars också iof, hihi :)

2011-05-09 | 20:21:43
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Anna säger:

På tal om mjukglass, snälla berätta vart du köpte den där underbara mjukglasssen som du la ut bild på förut, den med maschmallows. Kan inte få den ur mitt huvud! ;)

2011-05-09 | 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback