söndag



Oj, har vart lite dålig uppdatering här på bloggen. Skulle önska att det var för att jag låg på BB, men så kul har vi inte haft det. Jag har bara vart lat och haft dåligt med saker att skriva. Men ska försöka bätta mig.


Gårdagen bjöd på behagligt väder, så det blev en kort liten promenad ner till sambons bror och flickvän. Kollade in deras nya lägenhet och drack kaffe. Jag och Sara diskuterade världsproblem på balkongen när sambon + bror la golv i hallen. Perfekt fördelning av arbete om ni frågar mig ;) Sedan blev det en kort tur ut till Björsbo och familjens sommarstuga, där bjöds det på kaffe.

Lördagskvällen spenderades hos Gullbloms, Kina mat, godis och Eurovision Song Contest. Mycket trevligt, och det var en trött Annalena som slocknade så fort huvudet landade på kudden.

I morgon är det dags för ett besök till bm, gissar att vi ska mäta magen och lyssna på hjärtat.
Hoppas att det blir sista gången!



Idag fyller Marias lilla dotter Felicia 1 år, Grattis!!


Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo säger:

Åh tack! Och stort grattis till felicia :D

2011-05-15 | 12:57:41
Bloggadress: http://madeleines.se
Sarah säger:

Ja en mycket bra fördelning av arbetet blev det ;) Men idag har jag tagit igen att jag inte hjälpte till igår. Och nu är hallen klar! Förutom lister då, men det får bli ett senare problem..

2011-05-15 | 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback