Fredagskvällen är här

Så var fredagskvällen här. Sonen sover, sambon är iväg och spelar tvspel och jag ligger i soffan och gäspar. Ska se criminal minds sen blir det sängen. Har vart upp på sjukhuset idag och fått domen om mitt "utslag" på ryggen. Borrelia, jaha ja det var ju mindre kul. Så nu är det antibiotika i 10 dagar som gäller och sedan hålla tummarna för att det är borta. Kan inte låta bli att bli lite irriterad på distriktsköterskan jag träffade för ca 1,5 vecka sedan som sa att det var svamp. Svamp på ryggen, vem fan får det?! Läkaren jag träffade idag tyckte också det var dåligt att hon inte sett att det var borrelia. Men men gjort är gjort! Jag har ju inte ens märkt att jag har haft en fästing, men det räcker tydligen med att den bara biter fast och sedan släpper för att man ska kunna få borrelia. Annars är allt bra, vi börjar bli snoriga här hemma ( jag och Jack ) men det ska väl förhoppningsvis gå över snabbt. På söndag är det farsdag, det blir sambons första "riktiga" farsdag så det måste vi fira. Förra året vid den här tiden var Jack i magen så det vart inte riktigt samma sak då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback