Så var det måndag igen

img_1479 (MMS)

Så var det måndag igen!  Den här veckan har vi ganska mycket planerat faktiskt, träffa Sarah & Freja, lunchdate med Lina, babysim med Linda & Moe, middag hos svärföräldrarna, middag med våra föräldrar, middag med Fam.Gullblom och bio på söndag. En härlig vecka framför oss! Sedan hoppas jag även att jag blir kvitt min förkylning så vi kan promenera en del också.  Natten har vart den bästa på länge och Jack har sovit bra. Värre med mig, jäkla förkylning! Efter jag gett Jack mat här på morgonkvisten så somnade han om på en gång. Men jag låg vaken och snorade i en timme... Suck! Nu ligger och myser i vår säng. Eller ja, jag kollar bloggar och bloggar själv och Jack har allvarliga samtal med sin gosekanin. Låter som han får en utskällning hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback