bla bla bla


Oj, vart visst dåligt med bloggande i helgen.

Igår åkte jag över till Avesta med Anna och lilla Ebba. Lite strosande i affärer och en fika, mycket trevligt. Jack fick vara hemma och leka med pappa. På eftermiddagen åkte jag och Jack ut till mormor och morfar då sambon skulle kolla på innebandy och vi inte var så sugna på att följa med. Kvällen spenderades i soffan med pizzamiddag.

I morse mötte jag och Jack upp Linda och Moe för en förmiddagspromenad. Skönt att röra lite på sig och snacka lite skit med Linda. Barnen sov största delen av promenaden, eller ja iaf Moe. Jack vaknade efter ett tag och var på gnäll humör. Han var trött, men att sova var tydligen helt onödigt. På vägen hem mötte vi upp Anna, Ebba och Samuel. Vi traskade hem till Annas mamma för en kopp kaffe. Gött! Efter lunch lämnade jag av sambon och Jack hos svärföräldrarna och jag åkte hem till Anna-Karin från jobbet, det var ljusparty. Synd att grejerna är så jäkla dyra... Så det blev bara 2 förpackningar med doftljus. Svärföräldrarna bjöd på middag, gött!!


Jack sover, sambon och jag ligger i soffan och kollar på vem kan slå Filip & Fredrik.
Jag dricker vatten och njuter av några bitar Marabou Premium marzipan - LOVE IT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback