Fredag



Igår var det en riktig fika dag.
Började dagen på hembyggdsgården för en kaffe med Anna och lilla söta Ebba. Hur söt får man bli egentligen?!
Fortsatte sedan till café Stället för att möta upp Linda och hennes Moe ( Moe och Jack är födda samma dag, lite kul tycker jag hehe ) Där blev det en lååång fika med prat om allt mellan himmel och jord. Jätte trevligt!


Natten med Jack har väl vart under kontroll. Jag har inte vaknat av att han skrikit iaf, framsteg. Men han har vaknat en del gånger men lyckats somna om ganska snabbt. Kl 07.30 tyckte Jack att det var morgon så då var det bara att gå upp. Helt okej!

Nu väntar vi på att sambon/pappan ska komma hem så ska vi åka ut till stugan och hjälpa Jacks farfar att sätta upp en tv. Eller ja, jag och Jack ska titta på och sambon får hjälpa till ;)

Sedan är det fredagsmys för hela slanten.
Såg att
Frida bloggade om plankstek, fy fan vad gott jag vill också! Måste köpa hem 2 plankor.

Tråkigt inlägg utan bilder, men ibland blir det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback