Vilken helg!





Helgen har vart toppen, så himla kul att träffa Marte, Lilje och Karina. Lilje är ju bara för söt, gullunge! :) Har vart en lugn helg, vi har mest umngåtts och strosat runt lite på stan. Jack har trivts som fisken i vattnet under helgen. Han har tittat med stora ögon på när Lilje lekt på golvet brevid honom. Lilje var så duktig med Jack, jätte försiktig och gosat med honom. Ja mamma hjärtat smälter lite när man ser dom två tillsammans. Jack har fått jätte fina kläder av Karina som jag tänkte jag skulle visa er lite senare, dom är nämligen i tvätten just nu. Av Marte och Lilje fick Jack ett får som låter. Det tyckte han var lite läskigt i början men nu gillar han den.

Vi kom hem igår eftermiddag, resan hem gick bra. Men som man brukar säga - Borta bra men hemma bäst.
Det var skönt att komma hem igen.




Jack & Marte myser i soffan





Kommentarer
Marte säger:

Haha.. ikke rart at Jack ser litt små skeptisk ut på det ene bildet... Ser jo ut som jeg har fått støt haha.. håret står jo ut i alle kanter!! snakk om bad hair day!!

2011-09-26 | 22:46:28
Johanna säger:

Sv; Ja du är knäpp! Fast jag är nog minst lika knäpp för jag längtar tills nästa förlossning! :) Nu när jag tänker tillbaka så tycker jag att det var en så häftig upplevelse så jag vill göra det igen!



Vad stor Jack har blivit! Man får lite mer proportioner när de sitter i knä. Vi måste ha playdate snart!

2011-09-28 | 05:04:01
Bloggadress: http://mjsl.blogg.se/
Karina säger:

På bilde helt til venstre ligner Jack skikkelig på deg Annalena! egentlig det øverste til høyre også. hehe. Så det er ikke bare faren han ligner på :) Var kjempekoselig å hilse på :)

2011-09-29 | 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback