Måndag

Idag började sambon jobba efter 9 veckors ledighet ( föräldraledig och semester ) så det kändes lite konstigt när man vaknade och han inte var hemma. Vi började dagen med frukost för att sedan åka mot Vad. Där vart det en kopp kaffe, vi tog med oss moster till Ludvika för lite mathandling. Väl hemma igen var det dags för Jack att få mat och sova middag. En kaffe och lite lek med grannen hans med under eftermiddagen. Härligt väder det blev nu på kvällen då... Herregud! Jag hade ju bestämt mig för att jag skulle ut och promenera idag, så jag fick snällt snöra på mig skorna och bege mig ut. Såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. Men är nöjd lyckades få in några km löpning på slutet. Ja jag är stolt! Löpning är inte mig grej, känner mig osmidig som fan. Nu är det dags för duschen, även om det efter den där vändan redan ser ut som om jag har duschat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback