Fettisdagen


Vi startade dagen med sovmorgon, behövdes eftersom sonen fick för sig att han skulle vara vaken 03.30?!
Tack gud så somnade han om efter ett tag.

Fina Lina bjöd sedan mig och Jack på lunch. Fiskgryta med räkor och ris. Mums! Jack gjorde tummen upp då även han fick smaka. Efter maten blev det kaffe och en semla dagen till ära. Jag hade även med mig 3 påsar mini mini kläder som vi lånat till Jack. Alltså har verkligen Leon och Jack vart så där små? Kläderna är ju verkligen mini små :)

Vi skulle ha vart ner på stan och köpt en pulka till Jack, men jag vart lat så vi var hemma och lekte ist. Kanske får bli morgondagens projekt innan babysimmet.

Nu är jag helt mör i benen efter spinningen, blir en tidig kväll känner jag.
På återseende! 




Bild källa: ICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback