Trött kille

img_9248 (MMS)

Det var en trött Jack som somnade innan vi lämnat badhus parkeringen idag, jobbigt att simma. Han tyckte som vanligt att det var jätte roligt att bada. Idag var det mest genomgång av det vi lärt oss tidigare. Så från och med nästa vecka är det nya saker vi ska lära oss, det ska bli skoj. Om någon undrar över mitt skick idag efter spinningen så måste jag erkänna att röven värker, men ingen träningsvärk än. Kommer väl i morgon kan jag tro. Nej, ska leka vidare med Jack nu innan det är dags för honom att sova.


Kommentarer
Johanna säger:

Vad lär man sig på babysimmet? Jag har ju tyckt att 800 spänn är dyrt för att någon ska säga åt en hur man ska bada, men jag kanske får tänka om. :)

2012-01-18 | 22:25:51
Bloggadress: http://mjsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback