Snorig kille! 

img_3305 (MMS)

Snorig kille här hemma, hoppas det går över tills i morgon. Jag brukar inte skriva om träning här i bloggen då jag anser att det finns tillräckligt med andra som sköter det mycket bättre än mig. Men jag måste berätta om mina nära döden upplevelse. Idag testade jag spinning för första gången på typ 6 år. Jag kom rätt snabbt på varför det var 6 år sedan. OMG jag trodde jag skulle dö - på riktigt! Just nu känns det jävligt tveksamt till om jag någonsin kommer sätta mig på en spinningscykel igen! Så träningsvärk är väl att vänta kan jag tro :) Jack var hos farmor och farfar under tiden jag höll på att dö. Sedan vart det en sen lunch på hurtbullen med Linda & Moe. Sedan kom Sarah & Freja. Jag bara älskar deras kyckling bacon sallad. MUMS!  Nu sover Jack för natten, får se hur den här natten blir. Han vaknade igår kväll och ville inte somna om, så han sov i våran säng i natt. Det här med att ha barn i sängen är inte vår grej, eller inte min iaf. Mest för att vi aldrig har det, så jag vaknade upp stel som en pinne i morse. Nu ska jag läsa skvallerblaska och kolla utbudet på tvn.


Kommentarer
Karina Moen Skjøtt säger:

Du MÅ fortsette med spinning! Da jeg begynte med spinning hadde jeg samme følelse som deg, var egentlig bare flaks at jeg begynte på det i det hele tatt. Hadde forestilt meg at spinning var noe grusomt kjedelig som jeg aldri skulle begynne med. Etter at jeg begynte å gå på timene så kom det seg sakte med sikkert og nå er det de eneste timene jeg går på! Fantastisk bra trening og har man er litt dårlig dag er det bare å ikke skru så mye på skruen :)

2012-01-17 | 20:19:25
Becca säger:

Duktig du är!! Ser fram emot att se dig hos oss! :)



2012-01-17 | 21:35:08
Bloggadress: http://reberecca.blogg.se/
Becca säger:

Åhhh jo, "den bästa träningen är den som blir av" heter det ju! :) Äsch då, det dröjer nog inte länge innan du står och trycker vid receptionen.. och då ska jag mer än gärna stå där med öppna,välkomnande, armar:)

2012-01-17 | 22:24:29
Bloggadress: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback