Fredag

Senaste tiden kan jag komma på mig själv med att sakna fredagskänslan. Nu vet när man åker till jobbet och känner att - fan vad fint idag är det fredag, sista jobbdagen innan helgen. Den känslan saknar jag. Visst man har ju fredag hela veckan när man är föräldraledig, och det är skönt det med. Jag vet att den dagen jag börjar jobba kommer jag idiotförklara mig själv och fundera på hur sjuk i huvudet jag är som längtade tills jag fick uppleva fredagskänslan igen. Haha! Hur ska jag klara av att gå upp typ kl 06.00?! Igår när vi skulle på rally ringde klockan 06.30, jag hade lust att skjuta mig själv för att jag var så trött. Oj oj, jobbigt är bara förnamnet på hur det kommer kännas den 4/9 när det är dags att lämna Jack på dagis och åka mot jobbet.. Herregud! Nej nu är det dags att gå upp, Jack vill ha frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback