En uppdatering

 
 
 
 
Vart tog solen vägen? Lagom tills vi kom hem från lekparkshäng och lunch på hurtbullen med Linda,Moe,Anna och Ebba så försvann solen. Jag som tänkte man skulle kunna sola lite när Jack ändå skulle sova efter lunch. Men det verkar inte bli någonting. 
 
Sedan har dom ju gjort om blogg.se så mina mms bilder kommer inte fram. Vet i fan vad som är galet... 
Vet inte om jag orkar bry mig heller. Känns som om bloggen kommer mer och mer i sista hand. Det är mycket med huset och Jack kräver sin beskärda del av uppmärksamheten nu. Så vi får se hur det blir! 
 
Annars så har vi fått besked om dagisplats, Jack ska gå på Ugglan - Norrgården. Jätte kul att även kompisen Moe fick plats på samma dagis och avdelning. Sedan kommer grabbarna gå tillsammans med Leon!  Kommer bli asbra! Vi var där på informationsmöte igår träffade fröknarna, övriga föräldrar och kikade runt lite i lokalerna. Det kändes bra, så nu äre bara att skola in i höst. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
lina säger:

ja, jag TROR det. några små rörelser. eller så är det gaser som flyger runt därinne, haha. sammandragningar har jag dock redan fått.. gör inte ont, men dom känns ju. ja du vet :p


Svar: Hehe det är nog inte gaser ;) mysigt! Det där kan jag sakna nu när Jack är på utsidan... Men förhoppningsvis får man uppleva det en gång till om nått år :)
Annalena Danielsson

2012-06-22 | 21:29:54
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback